Vind verkooppunt
Showrooms
  • Showroom
  • Bouwmarkt
  • Installateur
  • Winkels

Mijn portfolio

Je hebt nog geen producten toegevoegd aan je portfolio

Als je producten hebt toegevoegd aan je portfolio, kun je ze hier direct printen, via e-mail versturen of downloaden.

0 Product(en)
Download als PDF
Alles verwijderen

Dit product zit al in je portfolio.

Serviceprocedure

In de praktijk kan het voorkomen dat er service noodzakelijk is om een probleem te verhelpen. Iedereen kan een serviceverzoek bij GROHE indienen door het invullen van het serviceformulier op onze website. Dit kan dus zowel de groothandelaar, de detaillist, de installateur of de eindgebruiker zelf zijn. GROHE streeft ernaar de klacht snel en efficiënt te verwerken door het geven van een telefonisch advies, het toesturen van een onderdeel of het inzetten van een servicemonteur.

Degene die het serviceformulier instuurt, wordt door GROHE formeel beschouwd als opdrachtgever van de service-aanvraag. De opdrachtgever zal – indien van toepassing – een factuur krijgen voor eventuele kosten.
De opdrachtgever krijgt tot slot een afmeldbericht van de klacht.

Kosten
Bij een bezoek van een servicemonteur ter plaatse kunnen de volgende kosten ontstaan:

  • Alleen voorrijkosten: €60 incl BTW (indien het product meer dan een jaar voor het indienen van het serviceverzoek is aangeschaft)
  • Voorrijkosten: €60 incl. BTW en arbeid: €62,50 incl. BTW per uur (te berekenen per 15 minuten) en eventueel gebruikte materialen (indien de oorzaak van het disfunctioneren niet aan het product is toe te wijzen of de garantietermijn is verstreken)