Garantie

Wat kan ik doen als ik de factuur niet meer kan vinden?

In een garantiegeval heeft GROHE de originele factuur nodig om de kosten te kunnen dragen. Mocht u de factuur niet meer kunnen vinden, kunnen er kosten voor de gebruikmaking van services en diensten in rekening worden gebracht.

Wat kost de reparatie als het product niet meer onder de garantie valt?

Als het product niet meer onder de garantie valt, worden er kosten in rekening gebracht. De kosten bedragen € 70,00 per inzet excl. btw. Voor elk begonnen arbeidsuur wordt € 80,00 per uur berekend. Houd er rekening mee dat de materiaalkosten hier nog niet bij zijn inbegrepen.

Het product was defect. Krijg ik daarvoor een vergoeding?

Neem contact op met onze klantenservice als u een foutief product heeft ontvangen.

Wat valt er onder de GROHE-garantie?

Klik op de onderstaande link om naar de garantievoorwaarden te gaan: https://www.grohe.nl/nl_nl/diensten/garantie/

Hoelang geldt de garantie op GROHE-producten?

De productgarantie is afhankelijk van de betreffende productgroep. Klik op de onderstaande link om naar de garantievoorwaarden te gaan: https://www.grohe.nl/nl_nl/diensten/garantie/

Zijn de garantieperiodes overal gelijk?

De productgarantie is internationaal gelijk. Klik op de onderstaande link om naar de garantievoorwaarden te gaan: https://www.grohe.nl/nl_nl/diensten/garantie/

Is er een garantie op reserveonderdelen?

De garantie geldt ook voor reserveonderdelen. De productgarantie is in principe afhankelijk van de betreffende productgroep. Klik op de onderstaande link om naar de garantievoorwaarden te gaan: https://www.grohe.nl/nl_nl/diensten/garantie/