Garantie

Wat kan ik doen als ik de factuur niet meer kan vinden?

In een garantiegeval heeft GROHE de originele factuur nodig om de kosten te kunnen dragen. Mocht u de factuur niet meer kunnen vinden, kunnen er kosten voor de gebruikmaking van services en diensten in rekening worden gebracht.

Wat kost de reparatie als het product niet meer onder de garantie valt?

Voor een defect binnen de productgarantievoorwaarden, gedurende de eerst twee jaren, geldt een volledige dekking van arbeid, voorrijdkosten en herstelmateriaal.
Na twee jaar, zullen arbeid en voorrijdkosten in rekening worden gebracht.

Defecten buiten productgarantie kunnen we ook voor je herstellen. Hiervoor rekenen we de kosten van het herstelmateriaal, arbeid en voorrijden.
De kosten hiervoor zijn terug te vinden op onze serviceverzoekpagina.

Het product was defect. Krijg ik daarvoor een vergoeding?

Neem contact op met onze klantenservice als u een foutief product heeft ontvangen.

Wat valt er onder de GROHE-garantie?

Klik op de onderstaande link om naar de garantievoorwaarden te gaan: https://www.grohe.nl/nl_nl/diensten/garantie/

Hoelang geldt de garantie op GROHE-producten?

De productgarantie is afhankelijk van de betreffende productgroep. Klik op de onderstaande link om naar de garantievoorwaarden te gaan: https://www.grohe.nl/nl_nl/diensten/garantie/

Zijn de garantieperiodes overal gelijk?

De productgarantie is internationaal gelijk. Klik op de onderstaande link om naar de garantievoorwaarden te gaan: https://www.grohe.nl/nl_nl/diensten/garantie/

Is er een garantie op reserveonderdelen?

De garantie geldt ook voor reserveonderdelen. De productgarantie is in principe afhankelijk van de betreffende productgroep. Klik op de onderstaande link om naar de garantievoorwaarden te gaan: https://www.grohe.nl/nl_nl/diensten/garantie/