Indienen serviceverzoek

Voor het snel en efficiënt melden van een klacht is een digitaal serviceformulier ontwikkeld. Daarmee kan en mag iedereen ons rechtstreeks benaderen voor een verzoek tot service. Na verzending ontvangt u automatisch een email met ontvangstbevestiging van de melding. We verwerken de klacht door middel van een telefonisch advies, het toesturen van een onderdeel of het inzetten van een servicemonteur.

Voor onze dienstverlening hanteren wij de regels zoals die gelden conform onze garantievoorwaarden. Dit betekent dat als het een productfout betreft en er een servicemonteur ingezet wordt, er in het eerste jaar na aankoop geen kosten in rekening worden gebracht. In het tweede tot en met het vijfde** jaar worden alleen de voorrijkosten ad € 60 incl BTW aan de opdrachtgever in het serviceverzoek berekend. Als het geen productfout betreft, worden de kosten van het bezoek, de voorrijkosten ad € 60 incl BTW, de arbeid ad € 62,50 incl BTW per uur (te berekenen per 10 minuten) en eventuele materialen altijd doorberekend.

** Voor een aantal producten geldt per 01-04-2013 een garantietermijn van 10 jaar. Zowel aankoop- als productiedatum van het betreffende product moeten na die datum liggen.

GROHE Professional: Overzicht Artikelen met 10 Jaar Garantie
Uw gegevens
Uw gegevens
Aanspreking *
De opdrachtgever gaat akkoord met de garantievoorwaarden *
Serviceadres
Aanspreking
Artikelinformatie
Beveiligingscheck

Om spam te voorkomen vragen we je de onderstaande code over te typen. Gebruik alleen hoofdletters in de Captcha-validatie.

Captcha

Velden met een * zijn verplicht

Dit veld is verplicht *

Download Garantievoorwaarden

    Grohe.nl maakt gebruik van cookies om het gebruiksgemak te vergroten. Door onze website te gebruiken ga je hiermee akkoord. Meer informatie