plantje water

GROHE SmartControl Kitchen: controle binnen handbereik

Zoetermeer, 13 december 2019

• Intuïtieve push-en draaiknop voor de hoogste precisie en gemak
  • Een simpele druk op een knop volstaat om de waterstroom te starten
  • Drie designs en elf kleuren voor meer individualiteit in de keuken

De SmartControl van GROHE was al een bekende technologie voor de badkamer, maar GROHE heeft nu ook het intuïtieve push- en draaisysteem voor in de keuken. Een intelligente knop op de kraan creëert een volledig nieuwe gebruikerservaring.

SmartControl voor de keuken

Van voordelige Eco tot krachtige straal
In plaats van een hendel te gebruiken start en stopt de gebruiker het water met de intuïtieve SmartControl-functie door simpelweg op de knop op het uiteinde van de kraan te drukken. De ProGrip knop kan rechts of links gedraaid worden – van de voordelige Eco tot de krachtige straal spray. De kraan werkt ook prima door alleen met je elleboog of pols op de knop te drukken, ideaal voor momenten wanneer je beide handen vol hebt of wanneer ze vies zijn door het koken.

Temperatuur kan worden geregeld door het draaien van een ring op de body van de kraan. Door nogmaals op de knop te drukken, wordt de waterstroom onderbroken. De instelling voor de gewenste hoeveelheid water wordt automatisch opgeslagen voor de volgende keer dat de kraan wordt gebruikt.

De GROHE SmartControl Kitchen wordt geleverd met twee extra handige functies voor in de keuken: de uittrekbare sproeier biedt ultieme flexibiliteit en met GROHE magnetische docking, wordt het mondstuk – dankzij een sterke magneet - zachtjes teruggeleid naar zijn oorspronkelijke positie na gebruik.

GROHE Colors lijn in keuken
Naast de gebruiksvriendelijkheid heeft de nieuwe kraan een gereduceerd en puristisch design in drie verschillende designstijlen. Het Minta-ontwerp geeft de kraan een minimalistische en cilindrische look. De strakke en organische lijnen van de Essence-collectie zijn van eenvoudige elegantie. Het vorige ontwerp van de Zedra-lijn werd nieuw leven ingeblazen met de lancering van de SmartControl Kitchen. GROHE biedt de SmartControl kraan aan in elf verschillende kleuren, die ook bekend zijn van de Colors lijn voor de badkamer. Zo biedt GROHE het juiste model voor elke smaak en keukenstijl.

GROHE Logo

Lixil Logo