Fans van de GROHE Sense delen hun verhaal

Ervaringen GROHE Sense en Sense Guard

De innovatieve GROHE Sense watersensor en GROHE Sense Guard waterdetectiesysteem hebben al bij veel klanten waterschade voorkomen, maar ook minder stress en kosten opgeleverd. Particulieren kunnen nu zorgeloos op vakantie gaan en hoeven zich niet meer druk te maken over eventuele lekkage thuis. Ondernemers zijn ervan verzekerd dat hun pand 24/7 wordt gecontroleerd op lekkage. Overweeg je jouw huis of pand te upgraden naar een Smart Home oplossing? Of wil je catastrofale waterschade nooit meer wil ervaren? Of ben je geïnteresseerd in de voordelen de Smart Home oplossingen van GROHE? Lees dan vooral verder. De verhalen die onze klanten vertellen, laten zien hoe de Smart Home oplossing van GROHE waterschade, maar ook de nare gevolgen van waterschade kan voorkomen.

Gebruikers aan het woord

Waarom gebruikers de GROHE Sense Guard in huis hebben? Hij is eenvoudig in gebruik en biedt een ongeëvenaard gevoel van veiligheid en zekerheid. Je gaat op vakantie zonder je zorgen te maken over lekkage en waterschade. De Sense Guard is altijd waakzaam en sluit de watertoevoer af wanneer er schade dreigt. Daarnaast geeft hij een seintje via de Ondus App, waardoor je gelijk actie kan ondernemen. De watersensoren werken op batterijen en zijn daardoor erg mobiel. Zet ze in de badkamer, bij de cv-ketel of naast de wasmachine. De Sense Guard is gemakkelijk af te stellen via de Ondus App.

Eliza en Chantal vertellen je over hun ervaring met de GROHE Sense Guard en de Ondus App.

"We kunnen de watersensoren plaatsen waar we willen. Het geeft een heel veilig idee dat we de Sense Guard in huis hebben."

Eliza, consument

"De GROHE Sense Guard voorkomt een hoop schade en dat kan ook verzekereringstechnisch handig zijn."

Chantal, consument

Installateurs aan het woord

Installateurs maken de GROHE Sense Guard in een handomdraai klaar voor gebruik door het apparaat op de hoofdwaterleiding te plaatsen. In ongeveer een uur kan je met de watersensoren en de app aan de slag. De servicemonteurs helpen je ook op weg met de Ondus App. De Sense Guard doet het precisiewerk.

"Ik kom als loodgieter regelmatig bij mensen thuis die waterschade hebben. Dit kan verschillende gevolgen hebben, maar waterleidinglekkage komt vaak voor."

Mark Molenaars, servicemonteur

De kosten van waterschade

Waterschade is altijd vervelend en kan behoorlijk in de papieren lopen. Bovendien dekken niet alle verzekeringen de volledige kosten. Lekkages zijn lastig te herkennen. Als je schimmel ruikt of het laminaat begint te bollen is de ergste schade al veroorzaakt. De watersensoren herkennen vochtproblemen en geven een signaal aan de Sense Guard. Met de veiligheid en het comfort die de slimme apparaten bieden is de Sense Guard onmisbaar in iedere smart home.

"Door waterschade had ik een grote kostenpost. Met de Sense Guard verwacht ik dat ik zoiets niet meer mee hoef te maken."

Varsha Hoogmoed, Slachtoffer van waterschade

"Een Smart Home gaat met jou leven, in plaats van jij met je huis. Het is heel fijn dat ik bij thuiskomst niet opeens word geconfronteerd met lekkage."

Arjan Olsder, Het innovatieve huis

"Het is heel prettig dat je met de Ondus app, waar je ook bent, altijd kan zien wat er met je huis aan de hand is."

Jeroen van der Vegt, consument

Lees meer

De slimme GROHE watersensor

Ontdek de GROHE Sense

De intelligente verdediging van je huis

Ontdek de GROHE Sense Guard

Een app voor jouw persoonlijke watermanagement

Ontdek de GROHE Sense app