Vind verkooppunt
Showrooms
  • Showroom
  • Bouwmarkt
  • Installateur
  • Winkels

Mijn portfolio

Je hebt nog geen producten toegevoegd aan je portfolio

Als je producten hebt toegevoegd aan je portfolio, kun je ze hier direct printen, via e-mail versturen of downloaden.

0 Product(en)
Download als PDF
Alles verwijderen

Dit product zit al in je portfolio.

Garantie & Service

Kwaliteit speelt bij GROHE een overheersende rol. Wij maken die kwaliteit voor u tastbaar door voor elk product dat wij maken en elke dienst die wij leveren onze kwaliteitsuitgangspunten te hanteren.

Een kleine greep hieruit:

  • Producten met een beproefde kwaliteit voor lange levensduur
  • Vijf jaar garantie op fabricage- en materiaalfouten
  • Per 1 juli 2013 is de garantietermijn voor specifiek benoemde inbouwproducten uitgebreid van vijf naar tien jaar
  • Tien jaar levergarantie van onderdelen na het uit productie nemen van het hoofdartikel.
  • Eigen in- en externe servicedienst voor het snel en adequaat oplossen van mogelijke problemen.

Onlangs liet GROHE een klanttevredenheidsonderzoek verrichten onder 160 eindklanten waar zich een servicegeval voordeed. Het onderzoek had als doel om de GROHE servicekwaliteit te toetsen d.m.v. telefonische enquetes onder de klanten. En het resultaat mag er zijn: gemiddeld wordt de GROHE service beoordeeld met een 8,3! GROHE scoort met name goed op punten als “Vakkennis en competentie monteur”, “Beleefdheid en vriendelijkheid monteur”, “Schoon achterlaten van de werkplek” en “Informatievoorziening m.b.t. kosten”.

Op deze pagina vindt u belangrijke informatie met betrekking tot garantie en service.