Op donderdag 22 en vrijdag 23 mei aanstaande is onze volledige organisatie afwezig in verband met de interne viering van het 50-jarig bestaan van GROHE Nederland. Tijdens deze twee dagen zijn wij telefonisch en per e-mail niet bereikbaar. Wij willen u vriendelijk verzoeken hier rekening mee te houden bij het plannen van eventuele vragen of verzoeken. Vanaf maandag 26 mei staan wij weer voor u klaar en doen wij ons best om uw bericht zo snel mogelijk op te pakken. Hartelijk dank voor uw begrip.

Serviceverzoek
voor consumenten

Voor het snel en efficiënt melden van een klacht is een digitaal serviceformulier ontwikkeld. Daarmee kan en mag iedereen ons rechtstreeks benaderen voor een verzoek tot service. Na verzending ontvangt u automatisch een email met ontvangstbevestiging van de melding. We verwerken de klacht door middel van een telefonisch advies, het toesturen van een onderdeel of het inzetten van een servicemonteur.

Voor onze dienstverlening hanteren wij de regels, zoals die gelden conform onze garantievoorwaarden. Dit betekent dat als het een productfout betreft en een servicemonteur wordt ingezet, er al dan niet, volgens deze voorwaarden kosten in rekening worden gebracht.

Als het geen productfout betreft, worden de kosten van het bezoek, de arbeid en eventuele materialen aan de opdrachtgever doorberekend. De tarieven daarvoor zijn:

  • Voorrijden: € 80,00 incl. btw
  • Arbeid : € 92,00 incl. btw per uur (te berekenen per 15 minuten).

Serviceformulier

Garantie GROHE

Garantievoorwaarden
van GROHE producten

Bekijk voorwaarden
Selfservice video's

Selfservice video’s
Eenvoudig zelf oplossen

Bekijk video’s
Reserveonderdelen

Reserveonderdelen
Voor badkamer en keuken

Ontdek meer
Sense GROHE

GROHE Sense
Help Center

Krijg support