GROHE Kantoor

Serviceverzoek
voor consumenten

Voor het snel en efficiënt melden van een klacht is een digitaal serviceformulier ontwikkeld. Daarmee kan en mag iedereen ons rechtstreeks benaderen voor een verzoek tot service. Na verzending ontvangt u automatisch een email met ontvangstbevestiging van de melding. We verwerken de klacht door middel van een telefonisch advies, het toesturen van een onderdeel of het inzetten van een servicemonteur.

Voor onze dienstverlening hanteren wij de regels, zoals die gelden conform onze garantievoorwaarden. Dit betekent dat als het een productfout betreft en een servicemonteur wordt ingezet, er al dan niet, volgens deze voorwaarden kosten in rekening worden gebracht.

Als het geen productfout betreft, worden de kosten van het bezoek, de arbeid en eventuele materialen aan de opdrachtgever doorberekend. De tarieven daarvoor zijn:

  • Voorrijden: € 80,00 incl. BTW
  • Arbeid : € 92,00 incl. BTW per uur. (te berekenen per 15 minuten)

Digitale Service Assistent

Mijn product is defect
Garantievoorwaarden

Je hebt op dit moment een actief gesprek

Serviceformulier

GROHE Sense Help Center
Gebruik je een GROHE Sense Guard of een GROHE Sense en zoek je aanvullende informatie of heb je hulp nodig met de producten of de app? Ons GROHE Sense Help Center helpt je verder.

Sense & Sense Guard Support
Garantie GROHE

Garantievoorwaarden
van GROHE producten

Bekijk voorwaarden
Selfservice video's

Selfservice video’s
Eenvoudig zelf oplossen

Bekijk video’s
Reparatieverzoek GROHE

Reparatieverzoek
Product ter reparatie sturen

Verzoek indienen