We streven naar een sterke emotionele verbinding in de harten van onze klanten, door middel van ontwerp en ervaringen. We zijn ons er altijd bewust van voor wie wij ontwerpen en de totale ervaring die we willen creëren. We genieten van ons vermogen om de wereld te inspireren en te prikkelen, paradigma's uit te dagen en te breken, invloed te hebben en de toekomst vorm te geven.
Het GROHE design DNA
Drie kenmerkende elementen brengen continuïteit aan ons product portfolio. Het visuele DNA is uniek voor GROHE - een die onze klanten in staat stelt om intuïtief een GROHE-product in één oogopslag te identificeren.
Ring
De Ring dient om het doel van een product te benadrukken. Ze verwijzen naar een functionele zone en een oriëntatiepunt voor de gebruiker.
7 graden
De hoek van de kraanhandgreep en de uitloop is ingesteld op precies zeven graden. Uit onderzoek blijkt dat deze subtiele tilt de gebruikerservaring verbetert.
Lozenge
Lozenges symboliseren de GROHE ontwerpfilosofie van "Sensual Minimalism" en dienen als een uitnodiging om het product te gebruiken.