GROHE+ Het gratis loyaliteitsprogramma voor installateurs
Nu registrerenGROHE+ maak(t) het makkelijk
Als installateur wil je efficiënt werken en altijd toegang hebben tot de juiste informatie. Daarom hebben wij GROHE+ ontwikkeld – een gratis loyaliteitsprogramma dat je ondersteunt in je dagelijkse werkzaamheden. Met direct toegang tot (product)informatie en installatievideo's heb je altijd de juiste kennis bij de hand. Bij aankoop van GROHE Professional producten kun je bonuspunten sparen en deze inwisselen voor welverdiende cadeaus. Heb je een technische vraag? Dan staan onze service professionals voor je klaar via WhatsApp. Daarnaast kun je trainingen volgen en certificeringen behalen, waarmee je extra garantie kunt verlenen.
Ontdek GROHE+ en registreer je vandaag nog!

Voordelen voor jou
We maken het je graag zo gemakkelijk mogelijk, en daarom geniet je met de GROHE+ app van verschillende voordelen:
- Alle productinformatie op één plek, altijd en overal beschikbaar
- Bonuspunten sparen en inwisselen voor een digitale cadeaubonnen van o.a. CoolBlue, MediaMarkt, Bol en Ikea
- Persoonlijk contact met GROHE service professionals via WhatsApp
- Directe toegang tot installatievideo's ter ondersteuning
- Meld je gemakkelijk aan voor professionele trainingen, inclusief de optie om extra garantie te bieden aan je klanten als GROHE+ gecertificeerd expert
Hoe werkt het loyaliteitsprogramma?
1. Registreer je account.
2. Download de GROHE+ app via de App Store (Apple) of via Google Play (Android).
3. Geniet van de vele voordelen!
Let op! Je registratie wordt beoordeeld voordat je toegang krijgt tot GROHE+. Dit kan enkele dagen duren.

Training volgen
Bij GROHE bieden we verschillende trainingen waarmee jij je bij jouw klanten kunt onderscheiden als professional. Ook een training specifiek bedoelt voor de ZZP'er komt hier aan bod. Heb je de training succesvol gevolgd? Dan mag je als GROHE+ gecertificeerd expert maar liefst 2 jaar extra garantie verlenen!
Samen met andere ZZP'ers neem je deel aan een praktijkgerichte training, waar je kennis maakt met de producteigenschappen, de techniek en de werking van verschillende GROHE producten. Je gaat naar huis met een hoop nieuwe installatiekennis en je weet hoe je de belangrijkste onderdelen vervangt van onze wastafel- en keukenkranen, thermostaatkranen, douchesystemen en inbouwsystemen (Rapido SmartBox en Rapid SL(X) inbouwreservoir).
- Een training volgen is geheel kosteloos
- Mogelijk op het kantoor van GROHE in Zoetermeer of op een externe locatie
Veelgestelde vragen
Is het GROHE+ loyaliteitsprogramma gratis?
Ja, het GROHE+ loyaliteitsprogramma is volledig gratis.
Hoe werkt het sparen van bonuspunten?
Je spaart bonuspunten door de QR-code op de verpakking van deelnemende GROHE Professional producten te scannen. Dit doet je met de GROHE+ app, waarna de bonuspunten automatisch worden toegevoegd aan je GROHE+ account. Let op: elk product kan éénmaal geregistreerd worden.
Elke 10 bonuspunten zijn 1 euro waard. Je kunt er op ieder moment voor kiezen om je bonuspunten om te wisselen in de GROHE+ shop voor een digitale cadeaubon van CoolBlue, Zalando, MediaMarkt, Ikea en nog vele andere (web)winkels. De voucher ontvangt je na je bestelling binnen enkele dagen automatisch in je mailbox.
Daarnaast zijn er frequent acties waarmee je nog sneller bonuspunten kunt verzamelen. Neem daarom regelmatig een kijkje in de GROHE+ app.
Meer informatieKan ik ook technische ondersteuning krijgen?
Je kunt eenvoudig contact opnemen met de experts van GROHE via WhatsApp of via de GROHE+ app, zodat je snel en effectief geholpen kunt worden bij je technische vragen. Ook zijn er in de app handige installatievideo's te vinden.
Kom je er niet helemaal uit? Neem dan telefonisch contact op via 088-0030700 of online via het contactformulier of b2bcare.nl@grohe.com.
Hoe kan ik een training volgen om GROHE gecertificeerd installateur worden?
Na het succesvol volgen van de training voor de ZZPer kun je gecertificeerd worden als GROHE+ expert. Met deze certificering laat je zien dat gespecialiseerd ben in de installatie van GROHE-producten en profiteer je van extra voordelen.
- Zo kun je klanten 2 jaar extra garantie bieden bovenop de standaardtermijn (1 jaar extra voor watersystemen).
- Daarnaast wordt jouw certificering vermeld op de GROHE-website, zodat klanten direct zien dat jouw bedrijf gecertificeerd is voor GROHE-installaties.
CONTACT
Wij staan klaar om jouw vragen te beantwoorden.
GROHE klantenservice
Ma – vrij: 08:30 - 12:30 & 13:00 - 17:00
088-0030700
Online contact
Contactformulier
b2bcare.nl@grohe.com
Contact
GROHE Nederland B.V.
Metaalstraat 2
2718 SW Zoetermeer
Direct naar:
Onderdelen zoeken
Garantievoorwaarden
Installatievideos