Ondersteuning/contact

Op welke tijdstippen is de klantenservice bereikbaar?

Wij staan klaar om jouw vragen te beantwoorden van maandag t/m vrijdag van 08.30-12.30 uur & van 13.00-17.00 uur via tel.nr: 088-0030700.

Hoe kan ik de klantenservice van GROHE bereiken?

Wij zijn telefonisch bereikbaar op: 088-0030700, of eenvoudig via ons contactformulier.

Is de klantenservice ook in het weekend bereikbaar?

Onze klantenservice is alleen op werkdagen actief tijdens kantooruren. Neem in een noodgeval contact op met een erkend installateur, of stel je vraag aan onze digitale service assistent.

Wat zijn de kosten van een bezoek door een GROHE-servicemonteur?

Voor onze dienstverlening hanteren wij de regels, zoals die gelden conform onze garantievoorwaarden. Dit betekent dat als het een productfout betreft en een servicemonteur wordt ingezet, er al dan niet, volgens deze voorwaarden kosten in rekening worden gebracht.

Als het geen productfout betreft, worden de kosten van het bezoek, de arbeid en eventuele materialen aan de opdrachtgever doorberekend. De tarieven daarvoor zijn:

Voorrijden: € 80,00 incl. BTW
Arbeid : € 92,00 incl. BTW per uur. (te berekenen per 15 minuten)

Waar vind ik de dichtstbijzijnde GROHE-showroom?

Om een GROHE verkooppunt bij jou in de buurt te vinden, klik je hier.

Hoe lang duurt het voordat ik een reactie krijg op mijn vraag aan de GROHE-klantenservice?

Wij doen ons best aanvragen van klanten zo snel mogelijk te verwerken. Wij proberen je binnen 5 werkdagen van een eerste reactie te voorzien. Het aanleveren van de juiste informatie zoals het aankoopbewijs helpt ons om de melding sneller te verwerken.

Wie kan mijn GROHE producten installeren?

Dat hangt er vanaf waar je jouw product hebt gekocht. Je kunt er in sommige gevallen voor kiezen om het product te laten installeren door jouw verkooppunt. Of selecteer zelf een erkend installateur via onze store locator.

Waar kan ik een installatiehandleiding voor mijn product downloaden?

Selecteer jouw product op onze website. Alle bijbehorende bestanden vind je op de productpagina.

Hoe lang duurt het onderhouds- en reparatieproces?

Wij doen ons best aanvragen van klanten zo snel mogelijk te verwerken. Wij proberen je binnen 5 werkdagen van een eerste reactie te voorzien. Het aanleveren van de juiste informatie zoals het aankoopbewijs helpt ons om de melding sneller te verwerken. In geval van een serviceopdracht belt de monteur binnen 2 werkdagen. In geval van reparatie door ons servicecenter is de doorlooptijd circa 10 werkdagen. Indien wij een onderdeel toesturen, ontvang je die binnen 10 werkdagen.