Garantie

Wat kan ik doen als ik de factuur niet meer kan vinden?

Om aanspraak te maken op garantie is er een aankoopbewijs nodig. Neem contact op met onze klantenservice indien je dit niet meer hebt. Zij kunnen de productiedatum van je product terugvinden.

Wat kost de reparatie als het product niet meer onder de garantie valt?

Als het product niet meer onder de garantie valt, worden de kosten van het bezoek door een servicemonteur en eventuele materialen aan de opdrachtgever doorberekend. De tarieven daarvoor zijn:

Voorrijden: € 80,00 incl. BTW
Arbeid : € 92,00 incl. BTW per uur. (te berekenen per 15 minuten)

Het is ook mogelijk om de reparatie uit te laten voeren door een erkend installateur, of om het zelf te doen met behulp van onze selfservice instrustievideo’s.

Het product was defect. Krijg ik daarvoor een vergoeding?

Dat is erg vervelend. Neem contact op met onze klantenservice als je een foutief product hebt ontvangen.

Wat valt er onder de GROHE-garantie?

U vindt alles over garantie in onze garantievoorwaarden.

Hoelang geldt de garantie op GROHE-producten?

De productgarantie is afhankelijk van de betreffende productgroep. Klik op de onderstaande link om naar de garantievoorwaarden te gaan: https://www.grohe.nl/nl_nl/diensten/garantie/

Zijn de garantieperiodes overal gelijk?

Ja, de productgarantie is internationaal gelijk. Je leest alles over onze garantie in de garantievoorwaarden.

Is er een garantie op reserveonderdelen?

De garantie geldt ook voor reserveonderdelen. De productgarantie is in principe afhankelijk van de betreffende productgroep. Je leest alles over onze garantie in de garantievoorwaarden.