Serviceverzoek
voor consumenten

Voor het snel en efficiënt melden van een klacht is een digitaal serviceformulier ontwikkeld. Daarmee kan en mag iedereen ons rechtstreeks benaderen voor een verzoek tot service. Na verzending ontvangt u automatisch een email met ontvangstbevestiging van de melding. We verwerken de klacht door middel van een telefonisch advies, het toesturen van een onderdeel of het inzetten van een servicemonteur.

Voor onze dienstverlening hanteren wij de regels, zoals die gelden conform onze garantievoorwaarden. Dit betekent dat als het een productfout betreft en een servicemonteur wordt ingezet, er al dan niet, volgens deze voorwaarden kosten in rekening worden gebracht.

Als het geen productfout betreft, worden de kosten van het bezoek, de arbeid en eventuele materialen aan de opdrachtgever doorberekend. De tarieven daarvoor zijn:

  • Voorrijden: € 80,00 incl. btw
  • Arbeid : € 92,00 incl. btw per uur (te berekenen per 15 minuten).

- Voor vragen omtrent de cashback-actie kunt u contact opnemen met Servicebureau Jansen via actie@servicebureau.nl

Serviceformulier

Garantie GROHE

Garantievoorwaarden
van GROHE producten

Bekijk voorwaarden
Selfservice video's

Selfservice video’s
Eenvoudig zelf oplossen

Bekijk video’s
Reparatieverzoek GROHE

Reparatieverzoek
Product ter reparatie sturen

Verzoek indienen
Sense GROHE

GROHE top 25 onderdelen

Ontdek meer
Sense GROHE

GROHE Sense Help Center

Sense & Sense Guard support