Algemene FAQ’s

Algemene veelgestelde vragen over bestellen en retourneren, losse onderdelen en reparatie

Hoe kan ik de verkoopafdeling van GROHE voor een grote bestelling bereiken?

GROHE is in veel landen actief. Klik op de onderstaande link om contact op te nemen met GROHE in uw regio: https://www.grohe.nl/nl_nl/diensten/contact/

Hoe kan ik een product retourneren?

Vul voor de retournering van een product ons contactformulier in. Wij zullen dit zo snel mogelijk controleren en contact met u opnemen. In geval van garantie zijn alle kosten voor onze rekening. Klik op de onderstaande link om bij ons contactformulier te komen: https://www.grohe.nl/nl_nl/diensten/serviceverzoek-indienen/

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat kan ik doen?

Vul ons contactformulier in en stuur het beschadigde product terug naar GROHE. Wij controleren het product en nemen zo snel mogelijk contact met u op. Klik op de onderstaande link om bij ons contactformulier te komen:

https://www.grohe.nl/nl_nl/diensten/serviceverzoek-indienen/

Reparatie

Hoe repareer ik GROHE-producten of waar kan ik een reparatie laten uitvoeren?

Neem in geval van een noodzakelijke reparatie via de volgende link contact op met onze klantenservice:
Serviceverzoek-indienen

Is het mogelijk GROHE-producten zelfstandig te repareren of moet ik hiervoor contact met GROHE opnemen?

Wij adviseren in principe reparaties altijd door onze klantenservice of door onze vakpartners uit te laten voeren. Klik op de onderstaande link om een afspraak te maken:
Serviceverzoek-indienen

Losse onderdelen

Hoe repareer ik GROHE-producten of waar kan ik een reparatie laten uitvoeren?

Neem in geval van een noodzakelijke reparatie via de volgende link contact op met onze klantenservice: https://www.grohe.nl/nl_nl/diensten/serviceverzoek-indienen/

Is het mogelijk GROHE-producten zelfstandig te repareren of moet ik hiervoor contact met GROHE opnemen?

Wij adviseren in principe reparaties altijd door onze klantenservice of door onze vakpartners uit te laten voeren. Klik op de onderstaande link om een afspraak te maken:
https://www.grohe.nl/nl_nl/diensten/serviceverzoek-indienen/

Kan ik reserveonderdelen direct via GROHE bestellen?

Nee. Alle reserveonderdelen worden door de groothandel en door onze vakpartners verkocht.

Waar vind ik het correcte reserveonderdelennummer?

Controleer de technische productbijlage. Alle reserveonderdelen incl. SKU-nummers zijn daarin opgenomen. Eventueel kunt u ook onze website bezoeken en op uw product filteren. Op de productpagina zijn alle bijbehorende bestanden te vinden.

Hoe weet ik of ik het correcte reserveonderdeel voor mijn product heb?

Controleer de technische productbijlage. Alle reserveonderdelen incl. SKU-nummers zijn daarin opgenomen. Eventueel kunt u ook onze website bezoeken en op uw product filteren. Op de productpagina zijn alle bijbehorende bestanden te vinden.

Hoe weet ik welk reserveonderdeel ik nodig heb?

Maak gebruik van onze zoekfunctie voor reserveonderdelen https://www.grohe.nl/nl_nl/diensten/vinden-onderdelen/